Nog een week! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Mila Schmidt - WaarBenJij.nu Nog een week! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Mila Schmidt - WaarBenJij.nu

Nog een week!

Door: Mila

Blijf op de hoogte en volg Mila

28 Maart 2015 | Nederland, Heerenveen

Hoi allemaal,
Over een week begint het grote avontuur dan. Zaterdag 4 april vlieg ik om 12:00 uur richting Kathmandu. Eindelijk ben ik er klaar voor en gaat de reis beginnen. Afgelopen weken ben ik veel bezig geweest met het voorbereiden van m'n reis. Elke dag wel een nieuw to do lijstje van wat ik elke dag wilde doen en bijna heb ik ze allemaal aangevinkt.

Morgen m'n laatste hockeywedstrijd spelen en woensdag nog één keer trainen en dan wordt het even heel lang niet hockeyen! Maar dat heb ik er allemaal voor over:) Want ik heb er echt super veel zin in!! Ik ben zo benieuwd naar alles wat komen gaat. Ik weet helemaal niet wat ik ervan moet verwachten. Je hebt wel beelden in je hoofd van hoe je denkt dat het eruit gaat zien maar je weet het eigenlijk gewoon niet!

De eerste week verblijf ik in Kathmandu en heb ik een intro-week. Ik verblijf dan met allemaal andere vrijwilligers van projecten in Nepal bij een familie thuis en leren we de taal, cultuur, religie etc. kennen. Onwijs leuk!

Ik hoop dat ik de komende maanden deze blog een beetje bij kan houden zodat ik jullie op de hoogte kan houden van wat ik aan het doen ben:)

X Mila

  • 31 Maart 2015 - 17:49

    Doke:

    Hoi zusje

Tags: week, nepal, kathmandu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mila

Actief sinds 28 Maart 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 2690

Voorgaande reizen:

04 April 2015 - 29 Mei 2015

First travel; Nepal

Landen bezocht: