1 nachtje slapen - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Mila Schmidt - WaarBenJij.nu 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Mila Schmidt - WaarBenJij.nu

1 nachtje slapen

Door: Mila

Blijf op de hoogte en volg Mila

03 April 2015 | Nederland, Heerenveen

Hoi allemaal,
Jaja, nog 1 nachtje slapen en dan ga ik! Hele gezellige avond gehad en hele lieve mensen nog gedag gezegd. M'n backpack is bijna gepakt, alleen nog de leuke cadeautjes erin die ik heb gekregen:) Heb er nog steeds super veel zin in. Het wordt nu alleen wel steeds spannender, maar ik ga er vanuit dat dat erbij hoort. Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen en hoop dat het lukt! Het volgende verhaaltje wordt dus geschreven vanuit Nepal!!
X Mila

  • 04 April 2015 - 10:27

    Giny Jacobs:

    Heel veel plezier in Nepal en geniet ervan. Giny






  • 05 April 2015 - 14:52

    Klaske Gorter:

    Mila hoop dat je een goede reis hebt gehad. Heel veel plezier en geniet. Liefs Klaske

  • 08 April 2015 - 10:13

    Kiki:

    Hoi Milaatje,

    Ik wil inmiddels wel meer weten hoor! Hoe gaat het daar? Heb je het naar je zin?

    Kus van Zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mila

Actief sinds 28 Maart 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 2688

Voorgaande reizen:

04 April 2015 - 29 Mei 2015

First travel; Nepal

Landen bezocht: